هتل های 4 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول دارای بهترین موقعیت در نزدیکی میدان تقسیم که قلب مدرن استانبول به شمار میرود و 100 متری ایستگاه اتوبوس Hava و در کنار خطوط حمل و نقلی سراسری شهر استانبول می باشد.هتل در پاسخگویی به علایق متفاوت میهمانان و متناسب با احتیاجات انان ، اتاقهای متنوعی را از اتاقهای استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های شیک و کوچکتر در اختیار  مسافران تور استانبول  قرار داده است.

 

خدمات هتل کریستال استانبول

دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان در اتاقها ،مرکز تفریحی مجهز که شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا هست.با پرسنلی مجرب که تمام تلاش خود را می کنند تا مسافران تور استانبول سفری دل نشین و راحتی را داشته باشند در اطرافهتل کریستال استانبول بوتیک ها، مراکز خرید رستوران دار و بارهای فراوان می باشد همچنین  ایستگاه های نزدیک تراموا و اتوبوس، دسترسی به اقصی نقاط شهر را آسان ساخته اند و این موقعیت هتل یکی از ویژگی برتر برای انتخاب این هتل برای اقامت میهمانان تور استانبول می باشد

هتل میم استانبول

یکی از هتل های خوب و زیبای استانبول هتل 4 ستاره میم استانبول است که در منطقه نیسنتاسی استانبول قرار گرفته است.هتل میم استانبول دارای اتاق هایی بسیار شیک و تمیز و با امکانات مناسب و عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. کارکنان این هتل خوش رفتار و مسلط به زبان انگلیسی می باشند که از ویژگی های خوب این هتل است. هتل میماستانبول در مجاورت میدان تقسیم و کاخ دلمابه می باشد . این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر و همچنین ایستگاه های نقلیه عمومی 10 کیلومتر فاصله دارد. رستوران گائودی هتل میم استانبول دارای منو غذاهای بین المللی و ترکی برای مسافران تور استانبول می با شد . در این هتل کافه بار بسیار خوب که بصورت شبانه روزی برای پذیرایی باز می باشد و مسافران تور استانبول می توانند در این کافه بار انواع نوشیدنی ها بنوشند.

 

امکانات هتل میم استانبول:

محل مخصوص کشیدن سیگار و سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور استانبول ، فکس و کپی, اینترنت, خدمات خانه داری, کارکنان مسلط به زبان انگلیسی, رستوران, کافه, بار و.... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: